31 augustus 2015

#Stampin'Up! Autumn/Winter catalogus bestellen!!


Morgen is het 1 september dat betekent dat je je bestelling kan plaatsen uit de Autumn/Winter Catalogus (Dianavdkooij@kpnmail.nl). Heb je de catalogus nog niet gezien dan kan je vanaf morgen deze ook digitaal bekijken. Ik zal zsm deze toevoegen aan de rechterzijde van mijn blog. Wil je een papieren exemplaar dan kan je ook via bovenstaande mailadres contact met me opnemen.

Natuurlijk heb ik als Stampin'Up! demonstratice al een bestelling mogen plaatsen uit de Autumn/Winter Catalogus. De bovenstaande vierkanten pillowbox is wel weer een favoriet van me, ik heb zelfs de vorige kleine Sizzix nog. Met de bijgeleverde thinlits heb ik een raampje gemaakt en deze met de nieuwe glassine sheets en de softy falling embossing folder weer dicht gemaakt. De stempelset Flurry of Wishes met bijbehorende pons is gelukkig een bundel, dus 15% korting. Natuurlijk is het Gouden Cording Trim en de houten snowflake elements ook afkomstig uit de nieuwe Autumn/Winter Catalogus.

Vrijdagavond 4 september heb ik mijn openingsworkshop en voor 5 euro gaan we een hele leuke speciale kerstkaart maken in de stijl van deze pillowbox en ontvang je deze nieuwe Catalogus. Ik heb nog plek en je bent uiteraard van harte welkom!!

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl