8 april 2015

#Stampin'Up #SU weekly Deals en Clearance rack


Misschien heb je het al op mijn Facebookpagina gezien maar ik wilde graag de Weekly deals ook hier delen.....het zijn namelijk SUper Deals. Zit er wat voor je bij laat het even weten via Dianavdkooij@kpnmail.nl

Ook zal vandaag om 10:30 het Clearance Rack worden aangevuld....wie weet zit daar ook nog wat voor je bij. Maar let op! hiervoor geld OP = OP. Dus heb je een Credit Card dan kan je je bestelling rechtstreeks realiseren via mijn online winkel. volg de E link aan de rechterzijde of klik gewoon het plaatje aan.





Gewoon Woensdag
Uiteraard zal ik mijn "gewoon woensdag" berichtje later vandaag gewoon uploaden...Dus kom later vanmiddag terug hiervoor.

Workshop update
Wil je ook een keer zo'n lijstje komen maken stuur me een email en we gaan wat inplannen. DianavdKooij@kpnmail.nl. Uiteraard kan dit ook op een workshopparty bij je thuis gehouden worden.

Ik heb voor 10 april een workshop ingepland voor het maken van een memobord. Helaas moet ik deze uitstellen naar een latere datum. Deze datum word vervolgd.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl