8 april 2015

#Stampin'Up! #SU Gewoon Woensdag



Wat later dan gepland, maar het is nog woensdag......ik kan het niet laten om toch weer de Treat Bag Thinlits te gebruiken. Het is echt mijn favoriete item uit de Spring/Summer Catalogus.

De in-colors van 2013-2015 zullen bij de catalogus wisseling verdwijnen. En eerlijk gezegd vind ik dat wel heel erg jammer. Het zakje heb ik gemaakt met de in-color crisp cantalope en combineert echt zo mooi met goud. Maar gelukkig hebben we nog ff tot 3 juni al begint de uitverkoop op 21 april. Dus hou deze datum in gedachten.....

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl