23 februari 2015

#Stampin'Up! #Perpertual Birthday Calender Party

De A van Augustus, dat is mijn maand ;)

Afgelopen vrijdag hebben we met 6 dames/meiden bij mij thuis de Perpertual Birthday Calender gemaakt. Omdat het natuurlijk een nogal groot project is en ik van verschillende kanten gehoord had dat het nachtwerk zou kunnen worden was ik op alles voorbereid. Maar het is zo geweldig gegaan dat ik er nog blij van word als ik naar de kalender kijk. 



We zijn om kwart over 7 begonnen en om 11 uur was iedereen klaar met alle 12 maanden. En ik ben vooral extra blij omdat er 4 meiden bij waren die nog nooit met Stampin'Up! in aanraking zijn geweest. Wel moet ik natuurlijk erbij schrijven dat 3 ervan schooljuffen zijn en daarom ben ik ook nog eens extra trots op mijn nichtje Cindy die een verpleegstersopleiding doet en een super leuke kalender heeft gemaakt.


Omdat het nog altijd Sale-a-Bration is.....heb ik ook voor deze party voor iedereen een doosje gemaakt met een aardigheidje erin. Naast de Bermuda Bay is dit de Blushing Bride variant.



Helaas is al enige tijd mijn fotocamera overleden en is het maken mijn telefoon best een goede optie.......ik moet alleen onthouden dat ik dit wel met daglicht doe (ondanks mijn lamp). Oftewel dit is mijn uitgewerkte kalender, nu eigenlijk de namen nog schrijven #zonde.

Sale-a-Bration
Voor de laatste maand van Sale-a-Bration komt er nog een nieuwtje aan....een aanvulling van SaB 4 producten op het huidige aantal. Dus nieuwsbrief ontvangers hou je mailbox in de gaten, vandaag gaat deze namelijk verstuurd worden!!

Wil je bestellen of meer informatie dan hoor ik het graag en vergeet natuurlijk niet dat het nog altijd Sale-a-Bration is. Bij besteding van iedere 60€ een gratis Stampin'Up! product uit de speciale SAB gids.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

1 reacties:

  1. Het was echt ontzettend gaaf om te doen! Ik kijk nu al uit naar de volgende workshop

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl