26 november 2014

#Stampin'Up! *Very merry christmas gewoon op woensdag



Gewoon Woensdag
Vandaag 2 kerstkaartjes die gemaakt heb met de sterrenpons en de sterren framelits. Deze keer heb ik kraft met pink pirouette en natuurlijk een beetje glitter gecombineerd. Het designpapier is "Trim the Tree paper stack".



Tot en met dinsdag 2 december 2014 is er een geweldige Stampin'Up! starters-instap-aanbieding.

Wat houdt deze aanbieding in:
  • 25% extra korting op de Starterskit, dus in plaats van  de € 129,00 betaal je nu € 96,75 en mag je voor € 175.00 aan producten uitzoeken. Hierdoor heb je een voordeel van € 78,25. 
  • Meld je je aan gedurende deze actie periode, dan krijg je als extra ook nog eens een 5% cash bonus op alle aankopen/verkopen die je doet in de maand december.
Dit is de kans om je nu aan te melden als Stampin'Up! demonstratrice en hierdoor geef je jezelf wel het super leuke Sinter-Kerst cadeau. Het is natuurlijk niet verplicht om workshops en/of party's te geven om ook te profiteren van deze actie. Kijk HIER en lees over de verschillende mogelijkheden die er zijn. Wil je meer informatie; mail dan naar Dianavdkooij@kpnmail.nl

Wil je liever eerst 1 op 1 informatie ontvangen, dat kan natuurlijk ook. Je bent van harte welkom bij mij thuis. Woon je niet in de buurt of heb je geen tijd...telefonisch kan natuurlijk ook altijd.



Bestellen?
Als je nog een verlanglijstje hebt voor de Sinter Klaas of voor onder de kerstboom dan is dit het moment om deze in te leveren. Je betaald namelijk géén verzendkosten bij elke bestelling van tenminste € 75,00. Dus wacht niet langer......ik zie je email of telefoontje graag tegemoet

Tot Scraps'! Diana

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.