22 oktober 2014

#Stampin'Up! woensdag Bigshot dag


Op de valreep....het is nog woensdag. Als het goed is zijn deze cadeau envelopjes vandaag gegeven aan 1 van mijn lieve en trouwe klantje Sheila #gefelciteerd. Zij heeft voor haar verjaardag cadeaubonnen, uitgegeven door mij, gevraagd. Omdat de gevers geen freubelaars zijn heb ik deze 2 cadeaubonnen feestelijk en in Stampin'Up! style gemaakt. 


Om de bonnen toch een beetje een setje te laten zijn heb ik bij beide de kleuren uit de designer paper serie "Gold Soiree" laten terugkomen. Het Bigshot element is met name de Deco Labels framelits. De cadeau envelopjes heb ik gemaakt met de enveloppunchboard.



 
Omdat het Bigshot thema me toch wel tegenvalt zal dit 1 van mijn laatste postjes zijn in teken van dit thema. Uiteraard ben ik nog steeds fan van dit apparaat en ook de diversiteit maar die zit vooral in de dies/framelits/thinlits. Zeer zeker zal ik wel elke woensdag een kaart of een projectje blijven posten. Maar dan gewoon als gewoon Diana.....


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.