20 oktober 2014

#Stampin'Up! #Convention gifts #Brussesl *herfst/winter supplement




Zaterdag na conventie zijn we gelijk vanuit Brussel naar huis gereden en als je mijn Facebookpagina volgt dan heb je al het 1 en ander kunnen zien. Maar omdat niet iedereen Facebook heeft hier alvast wat foto's van alle super goodies die ik heb gekregen en niet te vergeten de swaps. 

De bovenste foto zijn alle gekregen Stampin'Up! goodies en boy o boy wat zijn we verwend. De volgende foto is mijn swap met mijn Up Michelle en hoe gaaf is die pen die ze heeft laten maken.





Dit zijn de foto's van de swaps die ik heb gedaan. Ik heb duidelijk veel minder swaps dan vorig jaar omdat ik er zelf ook veel minder heb gemaakt. Je moet ze namelijk ook allemaal weer mee naar huis nemen ;) Na goed gebruik heb ik een top 3 samengesteld van welke swaps ik het meest geïnspireerd raak. En op de onderste foto staat mijn top 3.....

Uiteraard zal ik ook nog andere foto's op een later moment delen.

*klik op de foto om de flyer online te bekijken

Vanaf vandaag is er een supplement als aanvulling op de bestaande Autumn-Winter Catalogus uit. Deze staat vol met onwijs leuke stempelset, check de sterren en de doosjes. Maar ook alles om een project life kerst album te maken....meer info of bestellen:

Let wel op! alle producten zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt....dus op = op

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.