1 oktober 2014

#Stampin'Up! *Big Shot Woensdag Halloween!!


Woensdag.....tijd voor de Big Shot.
Omdat ik dit mannetje van de stempelset Santa Stache eigenlijk wel angstaanjagend vind heb ik um misbruikt om een snoepbakje te maken voor Halloween. Ik heb um ingekleurd met mijn Blendabilities en mijn SU stampin write markers. De stache is een framelits die heel divers is. Kijk hiervoor eens op Pintrest.

Het bakje heb ik gemaakt met de Gift Card Enclosure door gewoon een extra vouwlijntje op 1 cm aan te brengen en aan elkaar te plakken. De label heb ik gemaakt met de label pons en is naast de populaire scallop ook te koop.....




Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl