30 september 2014

#Stampin'Up! specials en acties


World Card Making Day 4 oktober
Om deze dag te vieren moet er wel wat tegenover staan....Over de periode 1 t/m 6 oktober hebben we een speciale actie op een geselecteerd aantal stempelsets, cardstock, enveloppen, fast fuse en op alle inktpads. In onderstaande flyer kan je zien over welke producten je wel 15 tot 20% korting ontvangt als je deze in deze periode een bestelling plaats.


Ook Pink Pearl lid worden?

Dan is hiervoor ook de juiste tijd. Als je tussen 1-24 oktober lid van mijn team wordt, ontvang je over de periode van 6 maanden (november '14 / april '15) gratis designer paper. Wil je meer weten kan je uiteraard vrijblijvend contact met mij hierover opnemen of kijk op de bovenstaande pagina "Kom in mijn team".  
*aanklikken voor het originele formaat

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl