29 augustus 2014

#Stampin'Up! New Autumn-Winter Catalogus


Sinds gisteren is de nieuwe Autumn/Winter Catalogus live gegaan en uiteraard is deze ook bij mij verkrijgbaar.......Stuur me een mail en bij een bestelling wordt deze automatisch toegevoegd.

Twijfel je of weet je het al zeker dan is dit het moment om een party bij mij te boeken. Je ontvangt namelijk als Extra Hostess cadeautje bij een party omzet van € 300,00 deze onderstaande stempelset gratis. Welke geweldig combineert met de stempelset Endless Wishes.


Dus bel me of mail me en we prikken samen jou party datum. 

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.




0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl