27 augustus 2014

#Stampin'Up! #Big Shot Woensdag! *Very Merry Christmas


Goedemorgen het is vandaag weer woensdag en zoals gezegd #Big Shot Woensdag!


Voor beide kaarten heb ik gemaakt met de nieuwe "Snowflake Card Thinlits Dies". Deze staat in de nieuwe Autumn-Winter Catalogus en gaat op 28 augustus live........hierdoor mag ik nu nog niet een plaatje van de Dies laten zien. Het design papier ( Under the Tree) van de linker kaart komt ook uit de nieuwe sezioens catty en zo ook de tekststempeltjes (Endless Wishes) die ik gebuikt heb komen uit deze nieuwe Catty. Het leuke is dat de tekststempels gemaakt zijn van Photopolymer en zijn 2 losse teksten zijn. Door het Photopolymer kan je heel precies de stempels op je clearblok positioneren heb je gelijk een snelle afdruk zonder passen en meten.

Voor de rechterkaart heb ik ons nieuwe kraftpapier gebruikt en met de witte craft inkt bestempeld en dat gaat zo geweldig samen....dat dat zeker naar meer smaakt.

Niet vergeten:
World Card Making Day 4 oktober 2014
Short and Sweet actie t/m 31 augustus 2014
Big Shot actie t/m 31 augustus 2014




Tot Scraps'! ~Diana~
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.

2 reacties:

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl