29 november 2008

*WOJ* Happy Holidays

Nu ook weer een kaartje gemaakt met deels mijn aankopen van de creabeurs van vorig weekend. Deze stempel van Wiff of Joy is "to cute", het is nl. mijn 2e kaartje al met haar. Maar de 1e heb ik hier nog niet laten zien, deze heb ik gemaakt als voorbeeld voor een uitdaging en wordt vervolgd. De roosjes in de hortensia's vind ik zo onwijs gaaf en leuk dat ik deze uiteraard ook, na goed voorbeeld van Inge, moest hebben.
  • stempel Wiff of Joy, rubon van Pebbels inc, prima flowers, quickutz snowflake en fotohoek, designpapier van Mellissa Francis, bazzill cardstock en de roosjes van de beurs.
Tanks for stopping by ~Diana~

13 reacties:

  1. Echt weer een hele mooie kaart Diana. Bruin met blauw vind ik altijd heel winters. Die roosjes zijn enig. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je kaart geweldig mooi diana!! een gave stempel is dat ook!!
    groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart is dit zeg! Er staan trouwens erg veel leuke dingen op je blog. Heb me meteen maar even geabonneerd op je site :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Diaan! Mooie detailles en een leuke layout.

    Liefs,
    Car

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutley wonderful beautiful card!!! Love your coloring and love the flowers with the paperrose.

    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Diana.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwwwww super mooi Diana !! Mooi papier en die roosje zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, vind de kleurencombinatie helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Diana,
    Ik heb een kadootje voor je op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kleurencombinatie! Super kaart!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl