27 november 2008

*Magnolia* Wishing you......


Afgelopen weekend was het weer Creaweekend in Rijswijk. Ook deze keer heb ik mogen helpen bij CardArt, blijft leuk winkeltje spelen ;o). Helaas was het door het weer denk ik, zondag heeeeel erg rustig tja en wat heb je anders te doen dan shoppen !! Al zeg ik het zelf vind ik dat ik super leuke spullen heb gekocht en daar zullen de komende weken vast het 1 en ander meegedaan worden. zoals bovenstaande Magnolia's en design papier. Voor de LO ben ik erg geinspireerd door de nieuwe Papercrafts die helemaal in het teken staat, wat kan het ook anders, de Kerst.
  • stempels Magnolia en Wiff of Joy. Designpapier Bo Bunny, Bazzill cardstok en brads. Making memories hulst en kerstster en heel oud lint.

Thanks for stopping by ~Diana~

12 reacties:

  1. wat een schitterend kaarten weer Diana.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje diana, en tja wat naar hé dat je ff moest shoppen ;) ik vind het tekststempeltje ook geweldig leuk zeg
    fijn weekend tineke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje Diana, heerlijk al dat rose!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOO wat is ie leukkkk!!!!
    Dus jij bent nu lekker aan het freubelen met al je leuke spulletjes die je gekocht hebt!! Superrrr!! Ik ook hoor!!
    Groetjes
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtigggg geworden zo'n gaaf stempeltje Diana ! Vond het weer erg leuk ff met je te kletsen , fijn weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart Diana. Wat heb je hem ontzettend mooi ingekleurd. Super kaart. Knuf marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Diaan wat een gaaf kaartje ;)

    X Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje weer, Diaan!! Vervelend he dat shoppen ;)

    Liefs, San x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een schitterende kaart heb je gemaakt!! en leuk zo die stempel!! en wat is shoppen toch een straf he hhihi
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl