4 april 2023

Stampin'Up! kleuren wissel

 


Eens in de zoveel jaar (?) komt er een kleuren opfrisser en zo ook komend Stampin'up! jaar. Hierdoor gaan bovenstaande kleuren eruit en zullen vervangen worden door ????? Van de meeste kleuren vind ik het echt heel jammer, een Soft Suede is al sinds ik voor het eerst begon volgens mij een vaste kleur. Ben dan ook benieuwd wat er terugkomt.



De foto is helaas niet geweldig maar deze kaarten heb ik gemaakt met de super gave bundel Conversation Bubbels. Helaas gaat deze niet mee naar 2023-2024!! Dus ik ben blij dat ik deze bundel heb. Hij is zo divers. Momenteel is er een uitverkoop aan de gang. neem een kijkje op de Stampin’Up! website  of deze nog verkrijgbaar is in de Uitverkoop. Wil je bestellen dan hoor ik het graag. 

Met vriendelijk groetjes en wie weet tot Scraps’!

Diana

T. +31(0)6-41226555

E. dianavdkooij@kpnmail.nl



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl