1 september 2017

#Stampin'Up! Herfst - Winter Catalogus



Wat moet ik nog meer schrijven dan dat de nieuwe Herfst - Winter Catalogus 2017 vanaf vandaag live is. Aan de rechtkant van mijn blog kan je via het plaatje naar de PDF versie van de catalogus. Wil je er 1 ontvangen dan kan je contact met mij opnemen.

Natuurlijk kan je ook gelijk een bestelling plaatsen dan ontvang je er sowieso 1 gratis.

Wil je meer informatie over Stampin'Up!, dan kan je via onderstaande gegevens contact met mij opnemen.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl