30 oktober 2016

#Stampin'Up! Halloween huisjes




Ik moest nog ff voor Halloween met de set 'Sweet Home' 2 spookhuisjes maken. Met de bijbehorende 'Home Sweet Home' thinlits weer een top bundel. Deze huisjes zijn wel helemaal trant van; wie iets bewaard heb je wat. oftewel het white en copper glimmer paper zijn niet meer verkrijgbaar maar heb ik toch maar bewaard. Al met al was het super leuk om te maken en zoals mijn zoon zei: wat een priegelwerk. But I love is *lol*

 November maand actie maand!


Voor de maand november komt er een hele mooie actie aan; 25% korting op een heleboel speciaal geselecteerde stempelsets. Daarbij komt er ook een super gave nieuwe thinlitset uit. Op de actie pagina kan je uitgebreid alles hierover terugzien. (zie bovenstaande pagina's)

De gebruikte materialen kan je natuurlijk via mij bestellen........

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

1 reacties:

  1. Ik heb het glimmer paper ook allemaal nog. Kan ik ook niet weggooien.
    Ik vind je huisjes super. Deze set stond boven aan mijn lijst en ik heb er nog niets mee gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl