2 maart 2016

#Stampin'Up! gewoon woensdag...


Het is woensdag en helaas ben ik ziek. Maar uiteraard laat ik me niet weerhouden om toch wat op mijn blog te plaatsen voor mijn vaste wekelijkse item.

Met deze kaartjes heb ik mijn moeder voor het eerst kennis laten maken met Stampin'Up! en dan bedoel ik niet het ontvangen maar echt het zelf maken. Ik moet zeggen dat ze het onwijs goed deed en voor mij was het natuurlijk echt heel leuk om mijn moeder te laten kennis maken met Stampin'Up! De vriendin van mijn moeder deed ook gezellig mee, dus het was een hele gezellige ochtend geweest.

De kaarten heb ik gemaakt met onze inkt om deze op onze Stampin'blocks te doen en daar vervolgens water op te sprayen. De block heb ik vervolgens afgestempeld op Shimmery White Cardstock. En je ziet door het water en het papier hoe mooi het in elkaar vloeit. De stempels "Flowering Fields" kan je bij besteding van € 60,00 gratis kiezen.

Op Vrijdag 25 maart 2016 vanaf 19:30 zal de Sale-a-Bration finale bij mij thuis plaatsvinden. We gaan 2 kaarten maken en de kosten hiervoor bedragen € 5,00 per persoon. Doe je een bestelling van tenminste € 60,00 of meer dan is de make an take gratis. Dit geldt ook als je iemand meeneemt die ik nog niet aan mijn tafel heb gehad.

Hostess Wanted
Vind je het ook leuk om een kaart oid te maken met Stampin'Up! producten of wil je het wel eens een keer proberen, je hebt echt geen ervaring nodig. Dan vind ik het SU-per leuk om eens een keer bij jou een party of workshop te geven. Met 4 personen aan je tafel kunnen we er al een heel leuk feestje van maken en zeker in deze Sale-a-Bration periode. En iedere booking levert sowieso een leuk cadeautje van mij op!!

Wil je meer weten of een afspraak maken via onderstaande gegevens ben ik te bereiken......

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl