14 februari 2016

#Stampin'Up! promotie


Mijn teamlid en vriendin Lia is gepromoveerd naar Silver en daar ben ik super trots op. Om haar te feliciteren met deze titel heb ik natuurlijk een kaartje gemaakt.

Het is helaas niet zo goed te zien maar ik heb als achtergrondkleur Calyso Coral gebruikt en het matje eronder is zwart. Ik heb met de Chalk Talk framelits een raampje gemaakt en deze opgehoogd met dimensionals. De "Hooray!" komt uit de gratis Sale-a-Bration set Perfect Parings, deze kan je bij een bestelling van 60€ gratis uitkiezen. 



Kalender
Woensdag 17 februari  koffie en kaart ochtend vanaf 9:30 (deze gaat door). 
We maken 2 kaartjes. Op 1 kaart gaan we een watercolor techniek toepassen. De 2e kaart wordt een echte verjaardagskaart.. De kosten hiervoor bedrage € 5,00 per persoon (incl. koffie, thee en wat lekkers). Doe je een bestelling van tenminste € 60,00 of meer dan is de make an take gratis.

Heb je zin in een uitdaging? (nog 1 plekje beschikbaar)
De Thin of Cards project kit zullen we op Vrijdag 26 februari vanaf 19:30 gaan maken. 
Deze project kit bestaat uit 16 kaarten (4 van elk design). De kosten voor deze uitdaging bedraagt € 35,75 per persoon. Dit is uiteraard inclusief de Thin of Cards project kit (blz. 152 van de jaarlijkse catty). De Inkt, koffie, thee, limonade en wat lekkers verzorg ik.


Heb je vragen of wil je je aanmelden voor 1 van de workshops of make an takes, dan ben ik via onderstaande gegevens te bereiken.



Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 

Built for Free Using: My Stampin Blog

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl