26 november 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag *Thanks


Het is donderdag dus hoog tijd om "gewoon woensdag" te plaatsen. Deze kaartjes heb ik een tijdje geleden gemaakt als de welbekende bedankjes voor ontvangen bestellingen. De thanks heb ik met de Stampin-a-ma-jig gestempeld, anders krijg ik ze natuurlijk nooit zo netjes onder elkaar.

Ook hebben we weer 3 weekly deals en ondanks dat zijn het wel weer super deals. Aankomende zondag doe ik een verzamelbestelling dus heb je hiervan of nog wat anders nodig (denk aan de Sint) dan ontvang ik graag je bestelling via onderstaande contactgegevens.


Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl 



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl