21 oktober 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag


Vandaag ben ik alvast in Halloween sfeer. Zaterdag hebben we bij ons op de manege onze Halloween spooktocht en hierdoor is de kantine al helemaal in deze sfeer en ik dus ook.

Met de Square Pillow box thinlits en de bijpassende stempelset "A little Somthing" die in een bundel zitten. Heb ik met toevoeging van de stempelset Merry Everything en bijpassende pons dit setje gemaakt. 


Ik heb ook nog een kerstvariant gemaakt maar die zal ik van de week laten zien.

De weekly deals van deze week zijn er weer 3:


Wil je een bestelling plaatsen of meer informatie dan ben ik te bereiken via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl