7 oktober 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag met watercoloring




Afgelopen zaterdag was het World Card Making Day. Helaas bestaat deze dag niet echt meer omdat de initiatief nemers er mee zijn gestopt gaan wij in dat kader gewoon nog door hiermee. Maar i.p.v. de 1e zaterdag hadden wij op zondag onze workshopdag gepland die n het kader stond van technieken. We hadden weer een heel gezellig groep dames. Omdat er ruimte was voor ons zelf om ook een workshopje mee te pikken ben ik aangesloten bij Inge haar workshop Watercoloring. 


Inge had 3 kaarten voorbereid en alle 3 met een andere watercoloring techniek. Ik moet zeggen er ging toch weer die deur voor me open. Niet dat ik ze nog niet kende maar eigenlijk dat ik ze uit de weg ging. Dit is achteraf natuurlijk nergens voor nodig want watercoloring is hartstikke leuk. De gebruikte stempelsets staan onderaan bij de labels.




ook heb ik hier weer de nieuwe weekly deals van deze week:

Wil je ook een workshop watercoloring neem dan contact met mij op of wil je een bestelling plaatsen of meer informatie dan ben ik te bereiken via onderstaande gegevens.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl