21 juni 2015

#Stampin'Up! *last minute


Voor vaderdag vandaag heb ik een snelle label gemaakt om mijn cadeautje voor mijn vader op te leuken. En wat zijn die SU ponsen hiervoor zo super makkelijk en snel. De tekst komt uit de Crazy about you stempelset. 

Maar ken je dat ook; gaat je zoon dacht ik gezellig uit logeren om te gamen, maar wordt het een suprise party voor dat vriendje omdat hij geslaagd is. Super leuk maar ik wil toch niet dat mijn zoon met lege handen staat dus een "last 30 minute" projectje. 


De mini thinlits Treat Bag met toebehoren is ook super snel om een cadeauzakje mee te maken. Maar omdat er geld in zit heb ik de zijkanten ingesneden en het voorzijde 1,5cm ingekort en op die lijn gerild en daar het klepje van gemaakt. Ik heb de sluiting weer gemaakt met klittenband. Ook die KJEG stempelset is weer te voorschijn gekomen, want hoe handig lekker in het Nederlands "Hoera Geslaagd" zit er gewoon in.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl


N.B. wil je graag een papieren catalogus.....doe een bestelling en je ontvangt er 1 van in de post of tegelijkertijd bij je bestelling. Maar ophalen kan natuurlijk ook!!

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl