10 juni 2015

#Stampin'Up! *gewoon woensdag


Afgelopen zaterdag had ik een feestje op stal want Yvonne is 50-jaar geworden. Het was een super leuk feestje...zoals gebruikelijk heb ik geen foto gemaakt, was te druk met dansen. Ze wilde graag een rituals voor haar verjaardag dus om haar cadeautje een beetje op te leuken heb ik deze tag eraan gemaakt. 

De tag is een Tim stans die ik van een klant te leen heb, dus lekker snel..... de stempelset is de Amazing Birthday set en eigenlijk heb ik die nog amper gebruikt. Terwijl die ook wel heel leuk is. De vlinderstans behoeft denk ik geen verder introductie.

Tot Scraps'!
Diana van der Kooij
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708
email : Dianavdkooij@kpnmail.nl


N.B. wil je graag een papieren catalogus.....doe een bestelling en je ontvangt er 1 van in de post of tegelijkertijd bij je bestelling. Maar ophalen kan natuurlijk ook!!

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl