24 mei 2015

#Stampin'Up! Regional event *mijn swaps


Gisteren was ons jaarlijkse SU regio event en dit keer in Duiven. Zoals bij elke event bestaat de mogelijkheid tot swappen, ook was ik wel weer eens toe aan een nieuw naamkaartje. Maar ook vond ik het leuk om iets speciaals te maken voor mijn teammies die er ook waren.

mijn Swaps


Voor mijn swaps heb ik natuurlijk nieuwe materialen en kleuren gebruikt. De stempelset You're So Sweet. Het design paperpad Cherry on Top en hoe handig is het dat je straks bij het design papier een pack kan kopen met bijpassend card stock in 3 kleuren.

mijn team swaps 


Voor mijn teamswaps heb ik deze mapjes gemaakt met daarin een houdertje met van die plakpapiertjes om blz. te markeren.....en ja die hebben we natuurlijk nodig voor de nieuwe Catty.
De stempelset Friendly Wishes en de achtergrond stempel van de Perpetual Birthday Calender heb ik gebruikt om de bovenkant op te leuken.

BOGO party
Op 3 juni heb ik mijn bogo party en voor de avond heb ik nog 2 plaatsjes. Wil je ook komen bel, mail of WhatsApp. Je bent natuurlijk van harte welkom.

Tot Scraps'! Diana

Onafhankelijk Stampin'Up! demostrator

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl