1 april 2015

#Stampin'Up #SU gewoon Woensdag





















Het is vandaag 1 april en het is lente....helaas als je naar buiten kijkt is daar niets van waar, dus dan maar een beetje lente op mijn blog. Vorige week had ik een hele leuke Stampin' Party waar we lekker gestempeld hebben, maar ook met water geklooid.

Alle inkten van SU zijn op waterbasis en daarom uitermate geschikt om je gestempelde afbeelding met de Aqua painters (waterpen) te bewerken. Ik heb hiervoor geen speciaal papier gebruikt maar gewoon de Naturals White. Dit is een cardstock op A4 formaat wat de structuur van kraft heeft. De gebruikte stempelset is Crazy about you en wat zo leuk aan die set is dat je dat je bijgaand de thinlits woordjes kan nemen, het is namelijk een bundel.







1 april betekend ook dat de Sale-a-Bration periode weer voorbij is. Ik wil iedereen langs deze weg bedanken voor het bestellen en het boeken van party's. Maar ook de gene die een workshop bij mij hebben gevolgd. Aankomende dagen ga ik bedenken wat voor leuks we nog kunnen maken totdat de nieuwe catalogus verschijnt (2 juni 2015).

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl