25 maart 2015

#Stampin'Up! #SU gewoon Woensdag!!


Wat gaat de tijd toch snel....alweer de laatste woensdag van de maand en de laatste week van Sale-a-
Bration 2015. Deze kaarten heb ik gemaakt me de O zo leuk achtergrondstempel  "I love lace" Ik heb um afgestempeld in de witte kraft inkt en dan moet je wel even geduld hebben dat ie mooi opdroogt. Je kan ook je heatgun gebruiken maar het heeft toch een beetje tijd nodig. De vlinders zijn de Thinlits uit de Butterfly basics bundel en helaas nog altijd tijdelijk niet te verkrijgen.


Momenteel ben ik bezig met allerlei leuke projectjes die uitgewerkt zijn en/of uitgewerkt moeten worden. Morgen heb ik een party, waar we lekker met de waterpen gaan kliederen en ook de workshop van vrijdag zit vol. De dames zullen hard aan het werk moeten en uiteraard zal ik dit nog laten zien. Ook moet ik nog hard aan het werk om het project wat in mijn hoofd zit voor mijn teamtraining om dit tot uitvoer te brengen. Dus tijd om te vervelen heb ik voorlopig niet.

Voor mijn workshop van 10 april heb ik nog plaatsen. Wat gaan we doen; we gaan een memobord maken op canvas met stof en touw en we maken onze eigen pins om natuurlijk wat je memoreren kan vastzetten. Je kan tot en met 3 april hiervoor opgeven.

Wil je nog 1 keer gebruik een gratis Sale-a-Bration uitzoeken, dan kan je tot en met zaterdag je bestelling van tenminste 60€ doorgeven. Misschien een leuke combinatie kan je maken met de nieuwe Weekly Deals. Je kan ze >hier< vinden.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl