11 februari 2015

#Stampin'Up! *gewoon Woensdag


Het is weer woensdag en ik ben voor het eerst eens bezig geweest met de "Gift Box Punch Board". Wat eigenlijk heel laat is gezien de tijd dat deze al verkrijgbaar is. Maar wat een leuk en handig ding is dat, vooral omdat de maten al voorgeschreven staan op je bordje en niet alleen in Inches maar ook in CM-ters. 

Dit is mijn prototype doosje waar ik er nog een aantal van ga maken. Ik heb namelijk nog een paar speciale gelegenheden.....Het formaat van dit doosje is de Large van 8x8"inch. De label is uit de Sale-a-Bration set "You Brighten my day". geloof dat dit mijn favoriete SaB set is. Heel blij ben ik natuurlijk met de Bermuda Bay Sequin trim het geeft je projectje net even dat kleine dingetje meer.

Wil je bestellen of meer informatie dan hoor ik het graag en vergeet natuurlijk niet dat het nog altijd Sale-a-Bration is. Bij besteding van iedere 60€ een gratis Stampin'Up! product.

Ik wil je ook nog graag attenderen op mijn Workshop/party Kalender. Wie weet kan ik je een keer verwelkomen of bij jou thuis komen als je zelf ook een Workshop/party wil organiseren.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl