4 januari 2015

#Stampin'Up! *Kinley is geboren




Afgelopen november is de dochter van mijn nicht in Canada bevallen van een prachtige dochter "Kinley". Natuurlijk heb ik deze kaart al veel eerder gestuurd maar ik had nog niet de tijd om deze te delen. De stempels die ik gebruikt heb komen uit de Hostess set "Hello Love". De letters heb ik gemaakt met de Alfabet Thinlits en deze kost maar € 34,95. Natuurlijk nog best veel, maar ten opzichte van de Quickutz alfabetsets die we kochten, is dit dus een maar qua prijs en kwaliteitsverhouding ;)


Sale-a-Bration

nog 2 nachtjes slapen en het is alweer 6 januari 2015 en tijd voor Sale-a-Bration (SaB). In mijn net verstuurde nieuwsbrief heb ik hier al veel aandacht aan besteed. Maar ontvang je deze niet dan kan je hiervoor uiteraard opgeven (geen demo's natuurlijk). 

Wat was Sale-a-Bration ook alweer: over de periode 6 januari 2015 t/m 31 maart 2015 kan je voor iedere 60€ een gratis product kiezen uit de speciale SaB mini. De producten variëren van papier, stempels, lint met knoopjes en ook blendabilities kunnen gekozen en gespaard worden.  
Er zijn wel 11 verschillende producten waaruit gekozen kan worden.

Tevens gelden de Hostess credits ook gewoon deze periode dus bij een bestelling van 200€ mag je voor 30€ gratis uitkiezen maar bestel jij (of met vriendinnen) voor 275€ dan ontvang je nog eens 27€ extra vrij te besteden.



Sale-a-Bration stempelclub
Zoals ik in het verleden al vaker een online stempelclub heb gehad wil ik deze tijdens SaB nieuw leven inblazen.

Wat houdt deze club in: over de periode van 3 maanden doe je een bestelling van minimaal 20€ en je ontvangt tijdens deze 3 maanden éénmalig een SaB item.
Om de club natuurlijk wat leuker te maken voeg ik maandelijks een papier- en embellishmentspakketje toe om tenminste 3 kaarten te maken. En je ontvangt gratis de Spring/Summer catty met de SaB mini.

Lijkt het je wat om hieraan deel te nemen dan hoor ik dit uiteraard graag via onderstaand
mailadres


Tot Scraps'! Diana
Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl