28 januari 2015

#Stampin'Up! *Gewoon woensdag


Afgelopen zaterdag hadden wij onze jaarlijkse "Pinkie" dag. Op deze dag zijn alle demo's welkom die een Pink lady of lad is. Uiteraard was het een geweldige dag met een geweldig project waar ik nog niets aan heb kunnen doen. 

Voor mijn Up Michelle heb ik een kleinigheidje gemaakt...oftewel een Belgische Chocolade reep verpakt en opgeleukt met de Butterfly basics bundle. Zo ook het doosje, met pinda rotsjes,  dat ik gemaakt heb voor Ria die recentelijk gepromoveerd is naar Brons 2.

 

Zoals gebruikelijk op elke Stampin'Up! bijeenkomst wordt er ge-swapt. Omdat je het zelfde aantal over het algemeen terug krijgt van wat je zelf maakt, heb ik 9 swaps gemaakt. Ik heb de SaB set "Big Day" gebruikt en de nieuwe Strikjes pons. Het woordje cake heb ik met de Blendabilities ingekleurd. Op onderstaande foto kan je zien wat ik daarvoor in de plaats weer terug ontvangen heb en zoals je ziet zijn het onwijs leuke en heel diverse swaps.

Helaas zijn de foto's niet zo heel duidelijk ik was namelijk vergeten foto's te maken.


Wil je bestellen of meer informatie dan hoor ik het graag en vergeet natuurlijk niet dat het nog altijd Sale-a-Bration is. Bij besteding van iedere 60€ een gratis Stampin'Up! product.

Ik wil je ook nog graag attenderen op mijn Workshop/party Kalender. Wie weet kan ik je een keer verwelkomen of bij jou thuis komen als je zelf ook een Workshop/party wil organiseren.

Tot Scraps'! Diana

telefoon: 06-41226555 / 070-3935708

2 reacties:

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl