15 oktober 2014

#Stampin'Up! Weekly Deals


het is Big Shot Woensdag en helaas zonder kaart of projectje van mij. Ik ben me namelijk druk aan het voorbereiden op de Stampin'Up! Conventie. Dit jaar zal deze gehouden worden in Brussel. Uiteraard ben ik heel enthousiast om dit weer mee te mogen maken.

Dit jaar is het nog extra speciaal omdat ik me als doel had gesteld Silver 2 te worden en dat is me gelukt. Om dit te "eren" mag je naar een speciale receptie die alleen voor genodigden is en met een een titel hoger dan Silver 2. Dus je begrijpt ik ben heeeel enthousiast. Voor nu ben ik mijn laatste hand aan het leggen aan mijn swaps en deze zullen vrijdag op mijn blog te zien zijn.

Hierboven zie je de weekly deals van deze week en het zijn weer Super Deals!! De geweldige Thinlits zijn wel € 10,00 goedkoper. Wil je bestellen maandag doe ik een verzamel bestelling maar uiteraard kan je ook je bestelling rechtstreeks thuis bezorgd krijgen.

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708


volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.