29 oktober 2014

#Stampin'Up! Gewoon woensdag!! *Thanks



Zoals ik vorige week al had geschreven is het "gewoon woensdag" Afgelopen weekend ben ik met de super leuke Four Feathers stempelset aan de gang geweest. Deze set bestaat niet alleen uit stempels maar ook uit een framelitset en als een bundel kost deze (maar) € 23,50. 

Deze kaart is een 3 luikkaart. Met de Witte kraft inkt het Typeset DSP heb ik ge-white-wasted. Hierdoor heeft dit papier een prachtige matte witte finish laag. Dat white-wassen kan je met een opgedroogd billendoekje opbrengen en of je rondjes draait of strepen trekt er is geen foute en geen goede manier. Het is wel een hele leuke manier.  De sluiting van de kaart heb ik gemaakt met het bannerponsje en omdat het gouden papier best stevig is hoeft er verder niets aan te pas te komen.

De gene die mijn nieuwsbrief ontvangen weten het al maar ik ga op 12 november de Good Greetings Stempelset verloten onder mijn klanten. Iedereen die sinds het verschijnen van deze set een bestelling van 50€ of meer heeft geplaatst krijgt een nummertje. Maar heb je meer dan 100€ bij mij besteld ontvang je 2 nummertjes enz. enz.

Maar zit je op de grens of wil je toch nog een bestelling plaatsen om meer kans te maken op deze unieke set, dan kan je deze plaatsen tot en met 12 november 2014, want dan gaat de set er echt uit.

Vergeet ook niet eens te kijken naar de weekly deals en het Clearance rack. Wie weet zit daar nog wat voor je bij.


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.