17 september 2014

#Stampin'Up! #Big Shot Woensdag *X-MAS


Het is weer woensdag en deze keer heb ik gebruik gemaakt van de "Little Letters Thinlits dies". Met deze kaartjes wil ik laten zien hoe divers deze letters gebruikt kunnen worden. Niet alleen om letters uit te stansen maar ook door ze als woord in één keer uit te stansen. Dit laatste is wel een precessie werkje en je hebt hiervoor wel een plakbandje nodig om ze netjes te houden ondanks dat ik gebruik maak van de magneetplaat.

Het papier wat ik gebruikt heb het "Under the Tree Specialty Designer Series Paper". Dit papier is in de basis van kraft en is meer dan geschikt voor het maken van doosjes maar ook van kaartjes uiteraard.

Niet vergeten   4 oktober World Card Making Day te Delft

Voor meer informatie schroom niet contact met me op te nemen. Of meld je gezellig aan!!


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl