20 juli 2014

#Stampin'Up! Nederlandse bloghop deel #3

Last but not least....maar vandaag is het mijn beurt om het spits af te bijten van dag 3 van de bloghop die georganiseerd wordt door Nederlandse Stampin’ Up! demonstratrices! Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! catalogus 2014-2015.

Waarschijnlijk heb je vanaf vrijdag (Mariska van der Lindeen zaterdag (Carmen Morris) onze bloghop al doorlopen. Heb je dit nog niet gedaan, dan zou ik het zeker nog even doen. Als je op de naam klikt heb je de begin van de bloghop per dag.

Voor mijn project heb ik gekozen voor de nieuwe gift card Enclosure en de stempelsets Hello Darling en Fabulous Four (4 teksten). De Gift Card Enclosure heb ik met de Hearts & Stars decorative mask (€3,50 per 2) gedauberd (gesponst) met het gold Encore inkt.


Het is wel jammer dat het niet te zien hoe mooi deze gouden inkt stempelt. Maar wat wel super leuk is, is dat we nu ook het glimmer paper in goud verkrijgbaar is en uiteraard heb ik dit gebruikt. Zie hoe mooi de bloemen schitteren. De rhinestones die in het hartje heb gebruikt heb ik eerst pistachio-achtig gemaakt met de lichtste kleur van de old olive blendabilities (volg de link voor meer blendabilities inspiratie). 


Omdat dit toch echt een bloghop is, zal ik snel de volgende blog weergeven en dat is Corrie Jungbeker-de Rooij .....Ik hoop dat je mijn Gift Card Enclosure inspirerend hebt gevonden en ik vind het leuk om je reactie hierop te lezen. Maar natuurlijk wens ik je veel plezier met dag 3 van onze Nederlandse Stampin'Up! bloghop.

                                        



Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterest voor meer ideeën.

24 reacties:

  1. wat is dit leuk gedaan, brengt mij gelijk op een ideetje voor mijn enveloppen, bedankt
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana, leuk om de giftcardhouder eens 'aangekleed' te zien. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooie kaart en dat envelopje is ook geweldig er bij. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk Diaan!! Mooi zo met het goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://madeforyoubytresja.com heeft nog niets geplaatst? Via Inge Groot dus maar terug naar dit overzicht om op de volgende te klikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://www.geraldinetibbe.blogspot.nl/ heeft ook nog niets geplaatst vandaag, misschien op een later tijdstip. Lastig hoppen zo. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi geworden Diana.
    Leuk zijn die enveloppen. Toch maar op mijn steeds meer groeiende lijst erbij zetten.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke giftcard! ik vind dat je zelfs nu al kan zien dat de goud erg mooi stempelt! ....op mijn verlanglijstje..!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zo met die gesponste envelop, en kaartje is ook weer supers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor Diana, zo leuk om daar een cadeau in te geven en zeker om er een te krijgen op deze manier.Je hebt een mooie kleurcombi gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zijn ze he, die masks! En de gift card hoesjes ook. Ga daat ook snel maar eens iets mee maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt helemaal gelijk Miranda....gelukkig heb je onderweg de hele lijst kunnen vinden om door te hoppen!

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt en die gouden inkt komt bij mijn lijstje...(ook al..!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk Diana!! Ik ga deze giftkaarthouder ook bestellen. Of heb ik dat al gedaan?? :-) Soms weet je het niet meer. Ga ff verder hopen. Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt Diana.!
    De binnenkant van de envelop is verassend mooi.!

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er heel leuk uit Diaan ;O)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl