1 juli 2014

#Stampin'Up! And here it is......the new Catalog 2014-2015


Yess het is 1 juli en dat betekent dat wij eindelijk de nieuwe catalogus met jou mogen delen.....De catalogus is weer zo vernieuwend maar ook super overzichtelijk en natuurlijk vol met heel veel nieuwe inspiratie......Wil je ook een catalogus ontvangen? Neem dan contact met me op via onderstaande gegevens.

Natuurlijk kan je online alvast een voorproefje nemen op de nieuwe catalogus door deze >link< te volgen. Wil je een bestelling plaatsen dan ontvang je gratis een catalogus erbij. Dus mail me of bel me je bestelling via onderstaande gegevens door.


Uiteraard heb je als SU demonstratrice een voordeel....je mag namelijk van te voren alvast een voorproefje nemen op een aantal producten door deze te pre-orderen. Het was onwijs jammer dat de Itty Bitty punch pack uit de vorige catalogus ging maar we hebben er gelukkig weer een hele leuke nieuwe (itty bitty accents punch pack) voor in de plaats gekregen. Ik heb gebruik gemaakt bij onderstaande kaarten van het O zo leuke bloemetje en hartje. Maar ook zit er een sterretje bij (happy).


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterestvoor meer ideeën.


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl