19 juni 2014

#Stampin'Up! Thank You!



Met het maken van deze 3 Thank you cards was ik al helemaal geïnspireerd door de nieuwe catalogus. Gelukkig blijft het goud er nog helemaal in en er komt zelfs een kleine aanvulling op.....dus ik ben blij.



Ter herinnering  
Op woensdagochtend 2 juli en op vrijdagavond 4 juli geef ik mijn catalog launch party en natuurlijk met de mogelijkheid om gebruik te maken van de Buy one Get one free Stampin'Up! producten. Wil je hierbij aanwezig zijn? stuur dan een mailtje en je bent van de partij. De kosten bedragen € 5,00 per persoon, dit is inclusief een catalogus en we gaan natuurlijk ook nog wat maken. En voor wat te drinken en te eten wordt ook gezorgd.

*Buy one, Get one free.....oftewel koop een retired Stampin'up! product van mij en zet dit bedrag gelijk om in een nieuw product uit de nieuwe Catty. 


 
Nog een kleine anderhalve week kan je profiteren van de sale. klik op het plaatje om te zien wat er nog beschikbaar is.

 
Ook deze actie loopt tot zijn einde. Wil je meer weten klik op het plaatje of neem contact met me op.

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



volg me via mijn facebookpagina Scraps by Diana
of ga naar mijn pinterestvoor meer ideeën.

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl