4 mei 2014

#Stampin'Up! weekly deals week 4 en de photopolymer stamps




Na een heerlijke week vakantie in de Ardesch, Frankrijk, heb ik een rondje langs de velden gedaan wat ik allemaal niet aan Stampin'Up! gemist heb deze week. 

De Weekly Deals gaan ook nog door in de maand mei. Dus hierboven staande deals zijn nog tot woensdag 7 mei te bestellen.

Ook hebben in navolging van Amerika de PhotoPolymer Stamps. Dit zijn hoge kwaliteit clearstempels. Wat nog leuker is ter introductie mag je bij elke bestelling van tenminste € 75,00 een setje* gratis uitzoeken. 

Dit is een leuk filmpje met hoe de stempels werken en nog wat leuke ideeën.




*Deze actie loopt tot 31 mei en zolang de voorraad strekt. Wil je meer informatie dan kan je via onderstaande gegevens contact met me opnemen.

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



Ook demo worden, kom in mijn team!!


These sets are currently available:
  • Show & Tell 1 Photopolymer Stamp Set (item 133450) 
  • Show & Tell 2 Photopolymer Stamp Set (item 133481)
  • Eye-catching Ikat Photopolymer Stamp Set (item 134624) 
  • Sans & Stripes Photopolymer Stamp Set (item 136796)


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl