15 mei 2014

#Stampin'Up! *Happy Watercolor Workshop!


Deze kaart heb ik gemaakt met de Happy Watercolor stempelset. Wil je deze kaart en nog een kaart maken en leren hoe met de waterpen om te gaan in combinatie met onze stempelinkt......dan heb ik nog ruimte om bij mij thuis aan te schuiven op donderdagavond 22 mei vanaf 19:30 en op woensdagochtend 28 mei vanaf 9:30

De kosten bedragen € 5,00 per persoon, maar koop je deze stempelset dan is de workshop gratis.
Voor meer info kan je me bereiken via onderstaande gegevens.

Nog voor de snelle beslissers doe ik aanstaande zaterdag (17/5) een extra verzamel bestelling. Bij brievenbuspost zijn de 1e 2 postzegels gratis.


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708




Ook demo worden, kom in mijn team!!



1 reacties:

  1. I really like what you guys tend to be up too.
    This type of clever work and exposure! Keep up the fantastic
    works guys I've added you guys to our blogroll.


    Feel free to surf to my homepage; software best practices

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl