16 april 2014

#Stampin'Up! weekly deals week 2 en *Happy Easter





The Weekly Deals van week 2....en ik ze zijn leuk...Bling bling met bloemen. 

Mocht hiervan gebruik willen maken dan doe ik zondag een verzamelbestelling. Maar uiteraard kan je deze ook los plaatsen.

Happy Easter


Deze zakje heb ik gemaakt om gezellig uit te delen. aan de juffen maar ook aan mijn team tijdens onze gezellig hang-out van vorige week. Uiteraard is het zakje gevuld met een paar paaseitjes.





Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



Ook demo worden, kom in mijn team!!


0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl