2 maart 2014

#Stampin'Up! *Love Ya



Mijn eigenste en allerliefste hubby is enige tijd geleden jarig geweest....en voor zijn verjaardag heb ik dit kaartje gemaakt. Ik moet zeggen de stempels off the Grid in combinatie met de Just Sayin' geven weer dat extraatje om de altijd lastige mannen kaarten te maken.

Heb je interesse om in deze maand maart een ochtendje met me te freubelen, check "Mijn Kalender". Wil je zelf een avondje organiseren, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



Ook demo worden, kom in mijn team!!

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl