28 januari 2014

Stampin'Up! leukste periode!! SaB en lancering van de Spring/Summer catalogus 2014

profiteer hiervan tot 31 maart 2014 

verkrijgbaar tot en met 30 juni 2014

Zoals je overal kunt lezen en bij mij al hebt gelezen is de leukste tijd van het Stampin'Up! jaar aangebroken. Aangezien ik er veel over geschreven heb laat ik het hier verder bij en voor vrijblijvende informatie ben je ten aller tijde welkom.


De nieuw Spring/Summer catalogus 2014 is echt weer zo leuk. Ik zeg het elke keer weer maar blijkbaar verandert je smaak of je zicht op wat je wel en niet leuk vindt. 1 ding vind ik nog altijd errug leuk en dat zijn filefolders.....voorheen maakte ik deze met een mal van Coluzzle maar met de envelop punch board kan je deze in allerlei maten en vormen zelf maken. Ook ben ik nog altijd gek op tags dus de nieuwe tagtopper ponsen van Stampin'Up! zijn dan voor mij ook een must have. 

De producten die ik heb gebruikt om dit te maken zijn te vinden in de nieuwe 'mini' catalogus. De envelop punch board is apart verkrijgbaar voor € 22,95


Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



Ook demo worden, kom in mijn team!!

0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl