18 oktober 2013

Facebook Actie!! *gratis stempelset te winnen!!!



Op mijn Facebook pagina "Scraps by Diana" verloot ik bij 150 likes deze stempelset "Beste of Flowers". Wil je ook in aanmerking komen voor deze set dat kan en wat moet je doen.

  • mijn Facebook pagina "Scraps by Diana" liken
  • mijn facebook pagina delen
  • en het berichtje liken of voorzien van een reactie om te zien wie er hiervoor in aanmerking wilt komen.
bij het bereiken van 150 like's zal ik deze set verloten. Maar Let op!! Bij het bereiken van de 200 likes verloot ik een stempelset ter waarde van maximaal 20€ uit de lopende catalogus...dus deel mijn pagina  "Scraps by Diana" en kom in aanmerking voor 1 van deze 2 stempelsets!!

Deze actie is nog tot en met 21 oktober 2013....heb je twijfels om demo te worden of om gewoon extra korting te ontvangen op je Stampin'Up! producten is dit DE tijd om in te stappen!!

Met deze >link< kan je direct tot mijn team de Pink Pearls toetreden. We zijn heel laagdrempelig en uiteraard is iedereen welkom!!

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



Ook demo worden, kom in mijn team "Pink Pearls"!!

2 reacties:

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl