18 september 2013

Stampin'Up! nieuws....


Ik heb een heleboel nieuws te melden.......

Single Stamps
er is weer een nieuwe "Single Stamps" verkrijgbaar en zoals je kunt zien is deze geheel in het teken van de kerst. Let wel op; de stempels zijn alleen verkrijgbaar in Clear. 

verkrijgbaar tot en met 31 januari 2014



Shoppen!!
Ik heb sinds vandaag een online Stampin’up! winkeltje. Voor het kopen van Stampin’Up! producten via deze weg heb je wel een credit card nodig. Maar je er is geen tussenkomst van mij als Demo, hierdoor ontvang je per omgaande je producten rechtstreeks bij je thuis. De verzendkosten zijn ten aller tijden € 5,95.

Hoe heet mijn winkeltje; heel gewoon “Scraps”.

In mijn winkeltje Scraps kan je niet alleen Stampin’Up! producten kopen maar ook staat daar mijn eventkalender (activiteiten) en er staan allerlei leuke ideeën en voorbeeldkaarten. Deze zijn niet alleen van mij maar ook die beschikbaar gesteld zijn door Stampin’Up!

Neem eens een kijkje en laat me weten hoe je het vindt.

New!!

Envelop Liner Framelits nu met 25% korting

Waarom nu al een nieuw product met korting. De envelop liner framlits zijn speciaal gemaakt om de standaard Stampin’Up! envelop te voorzien van een extra leuk binnenkantje. Helaas is bij gebruik opgemerkt dat de grootste framelit niet geheel past. Heb je hier geen probleem mee, dan kan je deze nu kopen met een korting van 25% wat resulteert in € 7,49. Hierdoor kosten deze framelits € 22,46 per set.



Magnetic Platform
Voor alle Bigshot liefhebbers en bezitters....hij is weer verkrijgbaar de geweldige Magnetic Platform.
Maak je veel en graag gebruik van je framelits dan is dit een echt aanrader.


voor meer informatie hierover:

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



Ook demo worden, kom in mijn team!!



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl