5 juli 2013

uitslag Catalogus Candy!!



Helaas ben ik iets later dan ik had geschreven in mijn vorige berichtjes. Maar is het jammer te zien dat er weinig mensen hebben meegedaan met deze Candy. Ondanks dat heb ik toch een winnaar gekozen.

Drumroffel: de winnaar is: Sandra uit Nieuw-Vennep
Dat je eigenlijk mijn motivatie al kent, ik lees ze zo graag als ik op het toilet ben,
kwijlend boven de pagina's met memoblaadjes van al die mooie spulletjes die ik
nog zou willen bestellen als dat geldboompje maar zou willen groeien.


Haar motivatie en geestige foto heeft de doorslag gegeven om haar de nieuwe Stampin'Up! catalogus 2013/2014 toe te sturen. Dus Sandra hij komt de volgende week naar Nieuw-Vennep. Heel veel plezier ermee en vooral op de toilet ;o)

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



0 reacties:

Een reactie posten

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl