29 april 2013

Stampin'Up! *Little Thanks, Two Tags



Afgelopen donderdag vraagt mijn jongste zoon of ik nog even wat wil maken omdat juf Angelique morgen (vrijdag) voor het laatst is. Omdat ik momenteel helemaal geïnspireerd ben door Jenni Pauli haar kaarten e.d. heb ik dit aardigheidje in deze stijl gemaakt. Volgens Sebastiaan is roze haar lievelingskleur is, daar heb ik natuurlijk gehoor aangegeven. Van haar zelf heb ik nog mogen vernemen dat ze het super leuk vond.

Ik heb dit gemaakt door 2 keer de kleine tags uit te stansen. Beide heb ik op 2 cm gerild om ze zo in elkaar te plakken. Een merci chocolaatje o.i.d. erin plakken en whalla........

gebruikte Stampin'Up! materialen:

  • Pretty in Pink en Sahara Sand cardstock en Vellum
  • ponsen: Elegant butterfly, Modern label, Word window en Decoratieve label
  • Spritzer tool (zie onderstaand filmpje), Rhine Stone's en linen tread.
  • Two Tags bigz
  • Fabulous Phrases tekststempels

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708




2 reacties:

  1. Was ik nu gewoon nog nooit op jouw blog geweest...nu dus wel :-). Mooi doosje trouwens Diana.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk doosje heb je gemaakt! Leuk idee ook :)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl