11 maart 2013

Stampin'Up! *Swaps


Krista Driesen organiseert regelmatig een Swap* onder een aantal Stampin'Up! demo's. Deze keer stond de swap in het teken van de Spring/Summer catalogus. Bovenstaand mijn 5 kaartjes die ik gemaakt heb voor de Swap. De kaartjes hieronder heb ik in plaats daarvan retour ontvangen. Ik ben heel blij met deze kaartjes heel erg bedankt allemaal!!


*Swappen is dat je een een heel aantal dezelfde kaarten o.i.d. maakt en ruilt met elkaar voor een kaartje o.i.f. wat de andere heeft gemaakt. Heel erg leuk om te maken maar zeker ook om te ontvangen.


tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



gebruikte Stampin'Up! materialen:

  • Cardstock: Very Vanilla en Real Red
  • More Amore Design papier
  • stempelssets: Oh Hello en Hearts a flutter met de bijpassende framelits.
  • Jewelry tag pons en adorning accents edgelits framelits
  • embelishments: basic pearls, flower trim roses, poolparty SAB lint

2 reacties:

  1. Gave kaartjes allemaal!
    Zag sommige al voorbij komen op andere blogs. Volgende keer ga ik zeker mee doen.

    Fijne avond,

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb jij gemaakt Diaan. Maar wat je terug hebt gekregen is zeker ook helemaal te gek! Ben nu dus gevallen voor de vissen!

    Carmen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl