18 februari 2013

*Stampin'Up! Thanks You!!


Met de gratis Sale-a-Bration (SAB) producten kan je toch zulke leuke kaarten maken. Deze kaarten zijn dan ook grotendeels gemaakt met de SAB producten. De Vintage Verses teksten zijn zo mooi...maar ook de Pretty Petites met de bijpassende pons is zo leuk. Het design papier "Sycamore Street" is ook een product vanuit de SAB. Het papier bestaat uit 12 vellen met 6 vellen met dessins aan beide zijde. Dat wil zeggen dat je uit 12 dessins kan kiezen voor het maken van je kaart. Deze combinatie is denk ik wel mijn favoriet, terwijl ik geeneens van geel hou.


De kaart uit mijn vorige bericht kan ik sturen naar Miranda. Zij heeft inderdaad goed gezien dat de parel op het vlindertje rechtsonder is verschoven. Het cardstock op de kaart is op alle lagen hetzelfde maar helaas door de foto wat vertekend. 

Miranda wil jij nog wel je adres aan mij door mailen, dan stuur ik de kaart naar je toe !!

Tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice

gebruikte Stampin'Up! materialen: 
  • Cardstock: Whisper White, Summer Starfruit.
  • Sycamore Street designer paper (SAB)
  • Stempels: Vintage Verses, Pretty Petites en blooming Marvelous
  • Lint: Linen Tread, Seam Binding Crumb Cake en Grosgrain Rich Razzleberry lint
  • Embelishments: flower trim Roses, basic pearls, 
  • Ponsen: Decorative label pons en Petite Curly label pons

4 reacties:

  1. Schitterende kaartjes Diana!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana, wat leuk ik zie net dat ik je kaartje van je vorige post "gewonnen" heb! Superleuk! Deze kaarten zijn ook weer schitterend zeg! Mooi zo die kleuren bij elkaar!
    Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat heerlijk buuf, en juist dat geel maakt het bijzonder mooi hoor. Weer veel te bewonderen, geweldig staaltje vakvrouwschap☺

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben ook niet zo van de geel, maar deze is idd wel gaaf!
    Je kaartjes zijn toppie Diaan :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl