31 januari 2013

*SU Valentijnskaartjes !!






Om alvast een voorproefje te geven op de Spring/ Summer catalogus van Stampin'Up! heb ik met een aantal producten uit deze "mini"catalogus deze 2 kaartjes gemaakt. De producten uit deze nieuwe seizoenscatalogus   zijn verkrijgbaar over de periode 1 februari 2013 tot en met 30 juni 2013. Ik heb ook nog gebruik gemaakt van het SAB setje Bloomin Marvelous. Want in de nieuwe "mini"staat en geweldige vlinderpons die hiermee samen gaat. Maar deze vlinder gaat ook nog samen met de stempelset Papillon Potpouri uit de jaarlijkse catalogus. Oftewel het is bijna een must have ;o).

De kaart met de Magnolia kan natuurlijk niet alleen voor Valentijn gebruikt worden maar gelukkig ook om gewoon een kaartje te sturen kom een Theetje drinken (daar ben ik van). De 2e kaart was een make en take op een party die ik afgelopen week had....gelukkig werd deze erg leuk ontvangen. 

tot Scraps'! ~Diana~

Onafhankelijk Stampin' Up!® demonstratrice
telefoon: 06-41226555 / 070-3935708



gebruikte materialen:
  • Cardstock: Crumb Cake, Promros Petals, Real Red en Very Vanilla
  • Design Paper: More Amore
  • Hearts a Flutter Bundle
  • stempelset: That's the Ticket met bijpassende pons
  • stempelset: Blooming Marvelous met bijpassende pons
  • Establishments: Flower Trim rozen lint, rhine stones. Artisan Embellishments Kit 

7 reacties:

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl