7 december 2012

*Stampin'Up! Heart of Christmas



De vaart gaat er een beetje inzitten....met het maken van kerstkaarten dan!! Met de Apothecary Accents Framelits heb ik de tekst uitgestanst. Het matje ervan het ik eerst het zelfde vormpje uitgeprikt (deze vorm zit in het Paper-Piercing Pack Essentails). Vervolgens voorzichtig afgescheurd hierdoor krijg je een heel leuk gescheurd effect en een extra randje. De snowflake heb ik geglitter met Dazzling Diamonds, maar ja dat is altijd lastig op een foto weer te geven.

Graag wil ik nog wat aandacht geven aan de Ink(t)club. Om op 1 januari 2013 te starten zijn er nog enkele plekjes open. Wat houdt deze club in: Je gaat een overeenkomst voor 4 maanden aan. In deze 4 maanden kan 16 inktpads van Stampin'Up! verzamelen. Ook heb je 1 keer in deze 4 maanden heb je recht op €15,00  hostess voordeel. Met dit bedrag kan je iets uitzoeken in de catalogus. Als je wilt deelnemen hieraan kun je mij natuurlijk mailen o.v.v. Inktclub.

Gebruikte materialen:

  • Crumb Cake-, Very Vanilla-, Primrose Petals- Cardstock
  • Bigz Die "Let it Snow!"
  • Tekststempel Heart of Christmas
  • Apothecary Accents Framelits en paper piercing pack Essentails
  • Candelight Christmas Specialty Designer Paper
  • Stampin Glitter, Dazzling Diamonds
  • en een beetje van mezelf

Tot Scraps'! ~Diana~

5 reacties:

  1. Mooie kaart, Diana. Leuk dat effect van het afgescheurde accent en de bewerkte snowflake. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi kaartje, dat randje is zo leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe sfeervol Diaan, erg mooi gemaakt hoor.

    Warme groetjes,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl