20 oktober 2012

*SU* congratulations Debby!


Vandaag is mijn lieve nichtje Debby jarig en alweer 22 jaar geworden. Ze geeft een high tea (hmmmm) Deze label heb ik gemaakt om aan een pakje thee te hangen en op haar verzoek 2 grote thee mokken van Blond Amsterdam gekocht.

Gisterenavond had ik bij mijn thuis, i.s.w.met freubelvriendinnetje Caroline, een Stampin'In! gehouden. Dat wil zeggen, een 1e introductie voor een aantal van mijn vriendinnen met Stampin'Up! Het was een heel gezellig avond onder het mom van alles mag en niets moet !! Ook mijn vriendinnetje Carmen schoof gezellig aan.
Ik wil hier zeker herhaling aangeven....maar hoe dat hou ik nog even voor me... ;o)

Gebruikte materialen:

  • Label Crumb Cake,- cardstock en-Inkt 
  • Design Papier Twitterpated 
  • Tekst Itty Bitty Banners,- en -Framelits 
  • Vlinders Embosslits Beautiful Wings
  • Overige Antique brads, Rhinestone jewels, Baker's twine (indigo island) en Crochet trim lint (victoria).


tot Scraps'! ~Diana~

5 reacties:

  1. Superleuk is je tag Diaan!
    En een high-tea...mmmm. Veel plezier!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag Diana.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Diaan en de volgende keer hoop ik er bij te zijn hoor!!
    Ik word 1 nov. geopereerd en hoop dat het dan allemaal weer LEUK word ... dat is het nu ff niet!

    Knuff van Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl