22 november 2011

*MFT* Merry Holidays


Afgelopen zondag ben ik lekker in de weer geweest met First Christmas paperpad van Paper & Pictures. Echt waanzinnig leuk papier en de stempel met ster van My Favorite Things past er wel uitermate goed bij. Als blijf ik een ramp met het stempelen van clearstamps of welke stempel dan ook. Lekker stazon erop gebruit natuurlijk, ook heel handig en na poging nummer 20 eindelijk een redelijke afdruk. De outfit heb ik gepaperpierced (hoe schrijf je dit?!). Hiermee kan je toch erg goed de oneffenheden wegpoetsen ;o).

Tot Scraps! ~Diana~

13 reacties:

  1. Prachtig kaartje!
    Wat een mooi papier is dit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Diaan ;o)
    Wat een mooi papier en je stempeltje is ook cute zeg!
    Enne ik zie geen oneffenheden hoor .. ik can ook niet stempelen met Clear Stamps, maar een rubbermatje eronder doet wonderen ...
    Je krans hieronder is ooK gaaf gemaakt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje, Diaan! Geweldige stempel! Inderdaad heel toepasselijk voor de kerst....Gaaf zo met de drie tagjes....

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart, Diana, prachtig papier en leuke stempel!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey diana,

    het is een prachtige kerstkaart geworden!!! het prachtige papier en de leuke stempel passen inderdaad erg goed bij elkaar.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Diana,

    Deze is charmy zeg....en ik gebruik een stempellap is echt heel fijn.

    Mooi je modelletje met je speelse tagjes,....

    Warme groetjes,
    Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat een mooi papier diana en wat een beeldige kaart heb je er weer van weten te maken!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem geweldig geworden, leuk met die labeltjes erin
    Tineke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart Diana.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig mooie kaart, de afdruk valt zo 100% mee hoor!
    En het papier is ook van een hele leuk serie inderdaad.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie er niks van hoor ... geweldige combi en super die 3 tags!

    Groetjes van Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Diana,

    De kaart is schitterend!!! Ontzettend leuk dat je haar met design papier een leuk outfit hebt gegegen. En ja dat stempelen, zou ik je iets vertellen, geleerd van Petra. Een prikkussen eronder leggen tijdens het stempelen en het werkt bij mij echt! Probeer maar eens uit.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for stopping by and I love reading your comment.

Dank je wel voor langskomen en ik lees graag je reactie.

Tot Scraps'!~Diana~
Dianavdkooij@kpnmail.nl